VRAAG MAAR RAAK

Heb je een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen pagina om te zien of jouw vraag hiertussen staat. Neem anders contact op met onze klantenservice dan helpen we je graag verder.

Neem contact op

WEGWIJS IN DE WINKEL

Met een winkeloppervlakte van wel 20.000 m2 raak je nog wel eens verdwaald. Geen probleem! Onze collega's zijn er om je op weg te helpen. Toch van tevoren even kijken waar je precies in de winkel moet zijn? Pak dan de plattegrond erbij en ga op pad.

Bekijk de plattegrond
OP ZOEK NAAR DE OPENINGSTIJDEN VAN DE WINKEL?

Bekijk de openingstijden
Onze klanten geven ons een
Op basis van %totalReviews% reviews via WebwinkelKeur
  • VOOR 17.00 BESTELD, MORGEN IN HUIS
  • GRATIS BEZORGD VANAF 50.-
  • 30 DAGEN BEDENKTIJD
Spaar voor extra korting!
Activeer je reizigerspas en spaar met iedere aankoop voor extra korting en voordelen bij Kampeerhal Roden.
Activeer jouw pas
BEN JE NIET TEVREDEN?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wil je daarom een klacht indienen? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@kampeerhalroden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl/consument/geschil/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, ben je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.