VRAAG MAAR RAAK
Heb je een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen pagina om te zien of jouw vraag hiertussen staat. Neem anders contact op met onze klantenservice dan helpen we je graag verder.
Neem contact opWEGWIJS IN DE WINKEL
Met een winkeloppervlakte van wel 20.000 m2 raak je nog wel eens verdwaald. Geen probleem! Onze collega's zijn er om je op weg te helpen. Toch van tevoren even kijken waar je precies in de winkel moet zijn? Pak dan de plattegrond erbij en ga op pad.
BEN JE NIET TEVREDEN?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wil je daarom een klacht indienen? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@kampeerhalroden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, ben je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.