Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?
De status van je bestelling vind je in je account onder ‘’mijn bestellingen’’. Heb je geen account? Je ontvangt van Post NL een track & trace code per mail zodra je pakket is verstuurd.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd wordt aangegeven bij het product. Levertijden kunnen per product afwijken. Je kunt de status van je bestelling volgen in je account. Na verzending ontvang je van PostNL een track & trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.
Ik heb geen track & trace ontvangen. Wat moet ik doen?
Je ontvangt een track & trace code zodra PostNL je pakket heeft ontvangen. In een aparte mail ontvang je de track & trace code. Heb je de mail niet ontvangen? Het kan zijn dat de mail in de spam terecht is gekomen. Vind je de mail ook daar niet, neem dan contact met ons op. Zorg ervoor dat je je bestelnummer bij de hand hebt.
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Wat vervelend dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Heb je nog geen track & trace code ontvangen? Dan zijn we nog bezig je bestelling voor je klaar te maken. Heb je wel een track & trace code ontvangen, maar is het bezorgmoment onbekend? Neem dan contact met ons op. Wij zullen een onderzoek voor je starten. Houd er rekening mee dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat we een reactie ontvangen van Post NL.
Kan mijn pakket alsnog bij een afhaallocatie worden geleverd?
Wanneer je je bestelling hebt geplaatst en betaald, is het helaas niet meer mogelijk het afleveradres te wijzigen. Ben je niet thuis op het moment dat je pakk