VRAAG MAAR RAAK


Heb je een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen pagina om te zien of jouw vraag hiertussen staat. Neem anders contact op met onze klantenservice dan helpen we je graag verder.


Onze klanten geven ons een
Op basis van %totalReviews% reviews via WebwinkelKeur
  • VOOR 17.00 BESTELD, MORGEN IN HUIS
  • GRATIS BEZORGD VANAF 50.-
  • 30 DAGEN BEDENKTIJD
Spaar voor extra korting!
Activeer je reizigerspas en spaar met iedere aankoop voor extra korting en voordelen bij Kampeerhal Roden.
Activeer jouw pas

VEELGESTELDE VRAGEN


Mogen honden mee in de winkel?

Neem je viervoeter gezellig mee naar onze winkel.


Waar is jullie winkel?

Onze winkel vind je aan de Kanaalstraat 63 in Roden.


Is er een restaurant?

Tussen het shoppen door kun je genieten in ons Kampeercafé


Kan ik gratis parkeren?

Parkeren kan voor de deur en is gratis. 


Is er een lift in jullie winkel?

Nee wij hebben geen lift, wel beschikken wij over rolpaden en trappen.


Hoeveel garantie zit er op jullie producten??

De garantie verschilt per product en per leverancier. De garanties lopen van 1 jaar tot levenslange garantie.


Wat als mijn product kapot is?

Wat vervelend dat je product kapot is, wij adviseren om hier eerst melding van te maken bij onze klantenservice met foto's. Reparaties, indien mogelijk worden gedaan door onze leveranciers. Houd rekening met een reparatietermijn van 4 tot 8 weken.

OP ZOEK NAAR DE OPENINGSTIJDEN VAN DE WINKEL?

Naast onze winkel, waar je heerlijk kunt shoppen, kun je ook 24/7 terecht in onze online winkel! Hier shop je ons uitgebreide assortiment aan kampeermeubelen, tenten, kleding, barbecues en nog veel meer! 

Bekijk de openingstijden

WEGWIJS IN DE WINKEL

Met een winkeloppervlakte van wel 20.000 m2 raak je nog wel eens verdwaald. Geen probleem! Onze collega's zijn er om je op weg te helpen. Toch van tevoren even kijken waar je precies in de winkel moet zijn? Pak dan de plattegrond erbij en ga op pad.

Bekijk de plattegrond
BEN JE NIET TEVREDEN?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wil je daarom een klacht indienen? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@kampeerhalroden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl/consument/geschil/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, ben je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.