Dé specialist van Noord-Nederland
20.000 M2 winkelplezier
Op werkdagen voor 16.00 besteld, morgen in huis

Klachten

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek dit bij ons te melden. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@kampeerhalroden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, ben je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Abonneer op onze nieuwsbrief

en blijf op de hoogte van onze nieuwste producten en aanbiedingen.