Waar kan ik de status van mijn bestelling zien? 

De status van je bestelling vind je in je account onder ‘’mijn bestellingen’’. Heb je geen account? Je ontvangt van Post NL een track & trace code per mail zodra je pakket is verstuurd.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd wordt aangegeven bij het product. Levertijden kunnen per product afwijken. Je kunt de status van je bestelling volgen in je account. Na verzending ontvang je van PostNL een track & trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. 

Ik heb geen track & trace ontvangen. Wat moet ik doen?

Je ontvangt een track & trace code zodra PostNL je pakket heeft ontvangen. In een aparte mail ontvang je de track & trace code. Heb je de mail niet ontvangen? Het kan zijn dat de mail in de spam terecht is gekomen. Vind je de mail ook daar niet, neem dan contact met ons op. Zorg ervoor dat je je bestelnummer bij de hand hebt. 

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Wat moet ik doen? 

Wat vervelend dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Heb je nog geen track & trace code ontvangen? Dan zijn we nog bezig je bestelling voor je klaar te maken. Heb je wel een track & trace code ontvangen, maar is het bezorgmoment onbekend? Neem dan contact met ons op. Wij zullen een onderzoek voor je starten. Houd er rekening mee dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat we een reactie ontvangen van Post NL. 

Kan mijn pakket alsnog bij een afhaallocatie worden geleverd?

Wanneer je je bestelling hebt geplaatst en betaald, is het helaas niet meer mogelijk het afleveradres te wijzigen. Ben je niet thuis op het moment dat je pakket geleverd wordt? Post NL probeert het eerst bij je buren en anders brengen ze het alsnog naar een afhaallocatie. Check daarom altijd de website van Post NL, je hebt hiervoor je track & trace code nodig, om te kijken of je pakket mogelijk bij de buren/afhaallocatie is bezorgd.

Kan ik mijn eigen bezorgmoment kiezen?

Je kunt geen eigen bezorgmoment kiezen. Via Post NL ontvang je wel bericht over de dag en het tijdstip waarop de levering van je bestelling gepland staat. Wel heb je de optie, bij het plaatsen van je bestelling, om te kiezen voor avondlevering.

Wat zijn de verzendkosten?

  • Bestellingen onder de €50,- €4,95
  • Bestellingen boven de €50,- gratis
  • Verzending naar België onder de €50,- €4,95
  • Pakketten buiten de standaardafmeting van 176 x 78 x 58 cm   € 30,-* 

*Een tijdsvak voor bezorging afspreken? Dat kan, hiervoor wordt € 20,- extra in rekening gebracht.

Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?

  • België €4,95 (gratis boven de €50,-)
  • Denemarken €14,95
  • Duitsland €4,95 (gratis boven de €50,-)
  • Engeland €12,95
  • Finland €29,95
  • Frankrijk €12,95
  • Italië €12,95
  • Luxemburg €4,95 (gratis boven de €50,-)
  • Noorwegen €29,95
  • Oostenrijk €12,95
  • Polen €19,95
  • Portugal €19,95
  • Spanje €19,95
  • Zweden €19,95
  • Zwitserland €29,95

Kan ik mijn bestelling op een afhaalpunt laten leveren?

Zeker! Geef in stap twee van het bestelproces bij ‘’verzendwijze’’ aan, naar welke manier van verzenden je voorkeur uitgaat.

Bezorgen jullie ook op de Waddeneilanden?

Bezorging op de Nederlandse Waddeneilanden is zeker mogelijk. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. Houd wel eventueel rekening met een langere bezorgtijd van +/- twee werkdagen.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Voor standaard pakketten tot 23 kilo, maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Zware pakketten zoals voortenten, tuinmeubelen, luifels, etc. worden verstuurd met Smilda, onze lokale vervoerder. Zij bezorgen jouw bestelling aan je deur van maandag tot en met vrijdag.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling deels niet heb ontvangen?

Het kan zijn dat je bestelling in meerdere zendingen is verstuurd. Check daarom goed je mail, want dit betekend dat je meerdere track & trace codes ontvangt. Heb je maar één track & trace code ontvangen? Neem dan even contact met ons op, wij kunnen voor je nakijken of een deel van je bestelling nog verwerkt wordt en wat de overige track & trace code is. Is er voor jouw bestelling maar één track & trace code aangemaakt, maar is je bestelling niet compleet geleverd? Onze excuses. Neem contact met ons op en we zullen het zo snel mogelijk met je oplossen.

Wat doe ik als mijn product beschadigd is geleverd? 

Het is natuurlijk erg vervelend als je bestelling beschadigd geleverd is. Om dit zo snel mogelijk met je op te lossen, kun je via de mail contact met ons opnemen. Voeg je een foto(‘s) toe van de beschadiging(en) en noteer je je ordernummer in de mail. Met deze informatie kunnen wij gelijk aan de slag en kunnen we het zo snel mogelijk voor je oplossen. 

Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen? 

Waar mensen werken kunnen soms foutjes gemaakt worden. We doen ons uiterste best om dit te voorkomen. Via de retourportaal meld je je pakket gemakkelijk retour. Noteer hierin dat je een foutief product hebt ontvangen en dat je graag de juiste artikelen van je bestelling nog toegestuurd wilt krijgen. Let op! Vink alleen aan wat je naar ons terugstuurt. Of in dit geval vink het artikel aan wat je mist van je bestelling. 

Hoe wijzig ik mijn bestelling? 

Heb je een foutje gemaakt tijdens het plaatsen van je bestelling? Kan gebeuren. In sommige gevallen is het mogelijk om nog wijzigingen toe te brengen, neem dan telefonisch contact met ons op zodat we snel kunnen handelen. Wanneer we al bezig zijn met het verwerken van je bestelling, kunnen we helaas geen wijzigingen meer aanbrengen. Dit geldt zowel voor het wijzigen van producten als voor het wijzigen van het afleveradres.